Sporten bij Moms in Motion

Zwanger
& Fit

Fit en in balans
blijven tijdens je zwangerschap. Lichamelijke ongemakken voorkomen of verhelpen d.m.v. bewegen. Zo kun je volop genieten van deze bijzonder periode.

Back After
Baby

Kom jij op een verantwoorde manier weer herstellen en opbouwen na je bevalling? De eerste weken staan in het teken van het terug vinden van de connectie met je lichaam, op een veilige en juiste manier.

Mixed Power Group

Train samen met andere papa's en mama's aan een fitte en sterke versie van jezelf. 

To the next level! 

Een training vol met gave uitdagingen.

Online
Training

Heerlijk vanuit je eigen huiskamer trainen. Dat kan binnenkort ook samen met ons! 

Houd de website en onze Instagrampagina goed in de gaten om op de hoogte te blijven!

9932718A-49A1-4EF0-8152-CB7191C63DA5_1_105_c.jpeg

Personal Training

Tijdens en/-of na je zwangerschap op een veilige manier trainen naar een fitte en sterke versie van jezelf.

Ga jij met ons de uitdaging aan?

Duo Training
 

Motiveer en activeer elkaar.
Samen trainen met je maatje is daarbij ook erg gezellig.

Samen werken aan je persoonlijke doelen.

 

  Deze mama's gingen jou voor 
PHOTO-2021-12-02-16-26-30_edited.jpg

Annelie

Ik heb bij Moms in Motion gesport voor/tijdens en na mijn zwangerschap.

Vooral de persoonlijke begeleiding tijdens mijn zwangerschap was ontzettend fijn omdat de verschillende oefeningen helemaal aangepast worden naar je niveau. Daarnaast is het fijn om met gelijkgestemden in een groep te sporten waardoor ik me totaal niet ongemakkelijk heb gevoeld.